משפחת דגן- בת-חפר

אריק היקר,
לפני כ 4 שנים עברנו איתך אימון כלכלי, התהליך לא היה קל בהתחלה, לא הבנתי איך מסתדרים עם התכנון הכלכלי שבנית לנו (ביחד איתנו), ניסיתי קצת ללחוץ וקצת 'לבעוט' אך ביקשת ממני לנסות ולתת לזה הזדמנות, להציב מטרות, חלומות, ולהתחיל לעבוד לטובתנו ולא לטובת הבנק.

היום אחה'צ שיתפתי את בני שאנחנו נפגשים איתך הערב ותגובתו היתה: "אני צריך להגיד לו תודה".
כל כך נכון, כל כך מדויק. בזכות התהליך שעברנו איתך, עמדנו בכל מטרה שהצבנו לעצמנו (ארוע בר מצווה, ארוע בת מצווה, נסיעה משפחתית ליער השחור, לימודי תואר ועוד.. וכבר עכשיו מתכננים את החופשה הבאה). לכל מטרה שהצבנו, הגענו כאשר הצלחנו לחסוך לטובתה, בלי הלוואות ובוודאי בלי מינוס (שליווה אותנו לאורך הרבה שנים לפני, ופרנס טוב טוב את הבנק).

ועל כך אריק, נבקש להגיד לך המוןןן תודה"

אורית קיסרי
[email protected]
054-9290086

דגן קיסרי

אסולין אהרון (אני ארשה לעצמי לקרוא לו אריק) הביא אותנו להבנה שהשינוי הכלכלי הוא בראש ובראשונה שינוי מחשבתי.

באמצעות הכלים שאריק סיפק לנו, תוך ליווי צמוד שלו, הגענו בתוך זמן לא ארוך מידי למצב מאוזן בחשבון הבנק ובחיים הכלכליים שלנו.
אנחנו ממליצים בחום רב על האימון הכלכלי והליווי הצמוד שאריק מוביל את לקוחותיו בדרך לעצמאות כלכלית ולגמילה מהתלות במינוס בבנק…

שם: דגן קיסרי 
טלפון נייד: 050-2114476
דוא"ל: [email protected]

משפחת כרמי

אנחנו כבר בפלוס!!! ואתם?

כן… כן… אתם, כל אחד ואחד מכם: אלה שנמצאים במינוס תמידי בבנק, אלה שלא מבינים איך ולאן ברח הכסף, אלה שנאלצים לעמוד מול מנהל הבנק בפנים נפולות ומבוישות ולשמוע שהברז נסגר עד להודעה חדשה…

היינו שם, במקומות האלה עד לפני חודשיים בלבד. פנינו לאהרון אסולין בעקבות המלצה שקיבלנו מחבר שעבר אצלו את תהליך האימון הכלכלי. רגע, בכלל קלטתם את שנאמר עד כה. תחברו את שני המשפטים הבאים ואולי המסר יחלחל ויגיע למקום הנכון: "…היינו במקומות האלה (מינוס תמידי שמעיק ומציק) עד לפני חודשיים…" עם המשפט "… אנחנו כבר בפלוס!!!".  חודשיים של אימון וכבר אנחנו מאוזנים תקציבית ובחודש הבא אפילו מתחילים לשים כסף בצד לטיול הבא לחו"ל.

תקשיבו. האיש הזה הוא פנומן. כשתראו את טבלאות האקסל שהוא עושה, את הרזולוציות העמוקות שהוא נכנס אליהן, הגורמים והמשפיעים שהוא משקלל לצורך בניית תוכנית מעשית ליישום כדי שהמתאמנים יוכלו לעמוד בה… תבינו שמדובר באדם שמקדיש את כל כולו ללקוחותיו מעבר למפגשי האימון. אהרון מצוייד בסבלנות אין קץ, נועם סבר, מחוייבות לתהליך, וארגז כלי ניהול תקציב משפחה עשיר ויעיל.

טוב, היינו יכולים להחמיא עוד שעות ואלפי מילים אבל העניין ברור.
רוצים לחזור ולחייך… אהרון אסולין הוא הכתובת.

 משפחת כרמי
בת חפר

יוסי זייפרט

המלצה ותודה לאהרון אסולין

המלצתי הענקית ותודתי העמוקה לאהרון אסולין ("קל-כליסט") שבמקצועיות, בסבלנות ובהמון אכפתיות אישית, שינה את מצב ההתנהלות הפיננסית שלי מ"טוטאל-באלגן" וממינוס ניצחי להתנהלות מסודרת, עם מעקב יום יומי, חודשי ושנתי על זרימת הכספים שלי.
חזרתי ל"פלוס" נעים ואני מתכוון לשמור עליו בעזרת ההדרכה והליווי שלך.
אין כמוך!

יוסי זייפרט
צלילי תרבות – ערבי זמר עברי הפקת אירועים
http://www.nigoon.co.il

חמוטל ואורן גוזלן

מברכים על התהליך וממליצים בחום לכל אחד בכל גיל, ויפה שעת אחת קודם. קיבלנו שליטה על התקציב ויכולת לתכנן ולחלום קדימה. תודה רבה היית החוויה חיובית ומועילה ביותר

שם: חמוטל
טלפון נייד: 054-4707337
דוא"ל: [email protected]

שם: אורן
טלפון נייד: 054-5615031
דוא"ל: [email protected]

 

שני גרינברג

אריק, אין מספיק שורות בדף בשביל לכתוב לך מה דעתי עליך ועל התהליך. יותר מהכל, זה הגישה והלב שאתה מביא איתך, שגורם לנו להפתח ולהתמסר ולתת מעצמנו הכל לטובת זה. ממליצה לכל מי שהמשפחה, הזוגיות והעתיד חשובים לו לשבת איתך לפגישה אחת –      כל השאר יבוא מעצמו ! 

תודה על הכל, תודה שלא ויתרת! 

אילן גרינברג

אריק הוא האדם הנכון לתפקיד המאמן הכלכלי. יש בו את היכולת להתאים את עצמו, לכל סיטואציה ולכל רגע קשה ככל שיהיה. הוא שינה את חיינו מקצה לקצה. תודה על הכל. 

שם: אילן גרינברג
טלפון נייד: 054-8034834

איתן פסחוב

נכנסו לתהליך האימון כלכלי בהיסוס וגילנו שבהתנהלות נכונה, באמצעות הכלים שקיבלנו ובהדרכתך אפשר להמשיך להנות מכל העולמות וגם להשיג מטרות. הדרך שעברנו עם אהרון נתנה לנו מוטביציה לשנות דרך חיים, בחור נחמד ,אמין מאוד ,נעים וזמין תמיד לכל שאלה ממליץ לנסות ולשנות דרך חיים !!!

שם: איתן פסחוב
טלפון נייד: 052-3222986

נתן ברנגולה

ברצוני לציין את שביעות רצוני על השירותים שקיבלתי מאהרון אסולין

אהרון הפגין לאורך כל הדרך ליווי, הקשבה, והתייחסות לצרכים ולרצונות שלי, בכדי ליצור שינוי משמעותי ונכון לנושא התנהלות הכלכלית שלי. בעזרתו הצלחנו ליצור מודל של תקציב שמאפשר לי לנהל חיים נורמטיביים בהתחשב במה שיש ולא ביחס למה שחשבתי שאני יכול להרשות לעצמי.( מודה באשמה)

אהרון הראה לי דרכים נכונות לניהול ההכנסות וההוצאות שלי, בהתבסס על הידע והניסיון שלו. שהובילו להורדה ממש משמעותית בהתחייבויותיי החודשיות, שכיום מאפשרים לי לנהל חיים יותר רגועים ומחושבים כאשר הגורם הכלכלי לא מנהל אותי אלה אני אותו.

  ממליץ בחום להעזר בשירותיו הן כבעל מקצוע והן כאדם.

 אשמח לענות על כל שאלה

נתן ברנגולה
מתכת ונשמה – נתן ברנגולה
metalandsoul.net
052-2725781

אסנת אוגוסטין וגילי חיימי

אנחנו שני עצמאים, נשואים פרק ב'+ 4 ילדים. 

אל אהרון הגענו עם הלוואות בסך של  כ 200K , ומעל 10,000 שח החזרי הלוואות בחודש, שהלחיצו מאוד. 

ניסינו פעם אחר פעם לצאת מהמצב. הבנקים לא הסכימו לדבר איתנו, לא לפרוס , לא לשנות, פשוט כלום! גם בנקים אחרים לא קיבלו אותנו בזרועות פתוחות. 

כתבנו עשרות פעמים הכנסות מול הוצאות אבל לא ממש ידענו מה לעשות פרקטית עם המידע. לא הצלחנו לצמצם הוצאות ולא להגדיל הכנסות… נראה היה שכמה שנצמצם הוצאות לא נצליח לצמצם את הפער שנוצר.

עם אהרון העבודה היתה ממוקדת, הבנו על מה יוצא הכסף, על מה אנחנו רוצים להוציא את הכסף, אלו הלוואות חשוב לסגור קודם וכו… 

קיבלו חיזוקים, חיזקנו זה את זה…, למדנו איך להתנהל עם כסף. למדנו מה דוחים ומה לא. אחרי סימולציות עם אהרון לפני כל פגישה עם הבנק למדנו גם איך לדבר עם הבנק. בעזרת תוכנית כלכלית ותקציב מסודר שאהרון הכין לנו, הצלחנו לצאת מהמצב. 

היום אנחנו בפלוס בשני החשבונות, חזרנו לישון בלילה ואנחנו יכולים לאפשר לילדינו לחיות בכבוד.

תודה רבה לאהרון בעיקר על זה שהשיב לנו את האמונה בעצמינו.

שם: אסנת אוגוסטין
טלפון נייד: 054-4588147

שם: גילי חיימי
טלפון נייד: 052-7805800