ממינוס לפלוס. לצאת מעבדות לבנק לחירות כלכלית תוך חודשים ספורים

הכותרת אולי נשמעת בלתי אפשרית ליישום "ממינוס לפלוס – לצאת מעבדות לבנק…" אבל זה בדיוק המקום אליו תגיעו עם משפחתכם, באמצעות תהליך האימון. הרי כבר ברור לך: ככל שהמינוס גדל כך התלות בבנק גדלה, ובמקביל הוא מקטין את חופש הפעולה הכלכלי ואת השליטה בכסף שלך. עד שיום בהיר אחד, מגיע הרגע הקשה בו הבנק סוגר את הברז ודורש הזרמת כספים לסגירת יתרת החובה. מאיפה? גם אני הייתי שם ומאז החלטתי שאעשה הכול כדי לא להגיע שוב למצב החונק, הקשה והמגביל הזה, לעולם! אבל אני מבקש להתחיל את תהליך היציאה שלנו ממינוס לפלוס בנימה אופטימית וזריקת עידוד:

העובדה שחיפשת בגוגל "איך לצאת מהמינוס" כבר מקדמת אותנו צעד גדול קדימה אל המטרה והיא מסמנת את הדבר החשוב ביותר לתהליך האימון ולהתנהלות כלכלית נכונה – הרצון שלך לשנות את המצב הכלכלי בו אתם נתונים ולהחזיר לידיך את השליטה בכסף שלך. מכאן, אני אקח את המושכות לידיים ואנווט אתכם אל ה"איזור המוגן" והבטוח וכך זה יראה:
  • מעתה ואילך חשבון הבנק יהיה בפלוס.  
  • לא להאמין אבל אפילו תתחילו לחסוך
  • לא רק שתחסכו אלא אף תתחילו לחסל הלוואות התחייבויות
    ותשלומי קרדיט בכרטיס האשראי
  • תקציב המשפחה יהיה מאוזן וייתן מענה לצורך ולתוכניות העתידיות
    של כל אחד מבני המשפחה. ובשתי מילים – חופש כלכלי.
  • כל אלה ועוד יתרונות רבים יתממשו תוך פרק זמן קצר

איך יוצאים מהמינוס?

עוד לא נולד שרביט הקסמים שבהינף יד אחד הופך את המינוס לפלוס וגם לא מפת דרכים סודית שמציגה לפניך את קיצור הדרך לסגירת המינוס בבנק וליציאה מהחובות. זהו תהליך שמשלב מגוון פעולות פשוטות ליישום עם אימון להתנהלות כלכלית נכונה, שנועד להקנות לכל אחד מבני המשפחה הרגלי צריכה נכונים שימנעו את החזרה למינוס ויאפשרו לכם להגיע ליעד הנכסף – עצמאות כלכלית.

ומה החלק הכי קשה בתהליך?

יש קושי, אבל הוא לא קשור כלל למינוס… לפלוס… ולא לרמת ההכנסות. הקושי טמון בעובדה שנדרש לעשות שינוי. כוונת הדברים היא לשינוי בהרגלי הצריכה ודפוסי ההתנהגות כמו למשל: איך להתנהל נכון עם כסף בניגוד ל"איזור הסחר החופשי" או מדיניות "הארנק הפתוח" שהיה נהוג אצלכם עד היום. זה טבעו של המין האנושי. כל שינויי הוא סוג של יציאה מאיזור הנוחות המוכר (שמחירו מינוס בבנק) לשטח חדש (שיתרונו לחיות בפלוס) ואשר צריך ללמוד לחיות בו, להסתגל אליו ואף ליהנות ממנו. הנה דוגמא מהחיים:
 6/11/18
אסולין אהרון (אני ארשה לעצמי לקרוא לו אריק) הביא אותנו להבנה שהשינוי הכלכלי הוא בראש ובראשונה שינוי מחשבתי.

באמצעות הכלים שאריק סיפק לנו, תוך ליווי צמוד שלו, הגענו בתוך זמן לא ארוך מידי למצב מאוזן בחשבון הבנק ובחיים הכלכליים שלנו.
אנחנו ממליצים בחום רב על האימון הכלכלי והליווי הצמוד שאריק מוביל את לקוחותיו בדרך לעצמאות כלכלית ולגמילה מהתלות במינוס בבנק…

שם: דגן קיסרי 
טלפון נייד: 050-2114476
דוא"ל: [email protected]