צרכנות נבונה. זה לא מושג בכלכלה,
זה המפתח שלך לחופש כלכלי.

אחד הכללים הראשונים והבסיסיים בצרכנות נבונה הוא: לא צריך – לא צורך. כן, אני יודע, המלחמה קשה. כולנו נחשפים ליותר מ-6000 מסרים שיווקיים ביום, לעשרות מבצעי הנחות, לאין סוף פיתויים, לעידוד אגרסיבי בקופות הסופרמרקט לפתוח עוד כרטיס אשראי שמחזיר לך כסף, לקנות מכונית חדשה היום ולהתחיל לשלם רק בעוד שנה… אין פלא איפוא שהגענו למצב בו:

8 מכל 10 בתי אב בישראל נמצאים במינוס מטורף

היכן היית רוצה להיות? בין אלה שמשלמים מחיר כבד על המינוס
או בין אלה שבוחרים בצרכנות נבונה ונהנים מעצמאות כלכלית?
אגב, המחיר הכבד לא נמדד רק במונחים של כסף:

הפעם אני לא מתכוון לדבר על כסף, על הריבית 'סטייל שוק אפור' של הבנק, על  עלות עסקאות הקרדיט ולא כמה עולות לך ההלוואות שלקחת. הסחרור הכספי לא נשאר מחוץ לדלת. הוא נכנס לבית – המקום שאמור להיות מלא בשמחה, הנאה שבגידול ילדים, חיי זוגיות, שיתוף ואהבה מתמלא באווירה מתוחה, התפרצויות וכעסים. גם אני הייתי שם.

צרכנות נבונה, זהו?

האם די במעבר להתנהלות על פי צרכנות נבונה כדי לחסוך ממך את המחיר הכספי והרגשי הכבד? ובכן, זו בהחלט התחלה טובה או שלב בנושא יותר חשוב ומשמעותי. הרבה יותר: אני מדבר על אימון להתנהלות כלכלית נבונה – שעושה סדר לא רק בתחום הרגלי הצריכה אלא גם בתחום ההתנהלות הכספית הכוללת, ומובילה את המשפחה כולה למקום הרבה יותר בריא ונכון – חופש כלכלי שמבטיח גם את העתיד הכלכלי.
אלה רק חלק מהיתרונות של העצמאות הכלכלית
שאני מכוון ומאמן את לקוחותי להגיע אליה:
  • חשבון הבנק שלכם יהיה בפלוס!!! (ואם צריך נעבוד גם על מקורות הכנסה נוספים).
  • במקום לקחת עוד הלוואות תתחילו לחסוך כסף. אני רציני.
  • חופש כלכלי מבחינתי משמעותו לא להיות חייב שקל לאף אחד: לא לבנק, לא לחברות האשראי ולא לבתי עסק.
  • כן, אתם בדרך להשתחרר מכל ההתחייבויות ותשלומי הקרדיט.
  • התקציב המשפחתי יתוכנן ויותאם לצרכים לתוכניות ולחלומות שברצונכם להגשים.
כי עצמאות כלכלית זה בסופו של דבר להחזיר 
את השליטה לידיים שלך

כלכלת המשפחה

גם אני כתבתי בגוגל  "צרכנות נבונה". כן, העמוד הראשון מלא באתרים וכתבות של גופים כלכליים שמייעצים לך ומציגים כללי צרכנות נבונה. האם משהו מזה ייושם? כנראה שלא. ואין פלא. יש דברים שלא ניתן ללמוד בהתכתבות ובוודאי שכמעט בלתי אפשרי ליישם. דרך המלך לחופש כלכלי הוא תהליך של אימון כלכלת המשפחה שכוחו מצוי ברצון שלכם לעשות שינוי כלכלי וביתרון שיש לצידכם מאמן כלכלי שמלווה אתכם "אישית צמוד".

משפחת קיסרי

אין לי דרך טובה יותר להמחיש את התמורה שמביא תהליך האימון להתנהלות כלכלית נבונה בחיי המשפחה מאשר להביא הנה את משפחת קיסרי:
שם: דגן קיסרי טלפון נייד: 050-2114476 דוא"ל: [email protected]
6/11/18
אסולין אהרון (אני ארשה לעצמי לקרוא לו אריק) הביא אותנו להבנה שהשינוי הכלכלי הוא בראש ובראשונה שינוי מחשבתי.
באמצעות הכלים שאריק סיפק לנו, תוך ליווי צמוד שלו, הגענו בתוך זמן לא ארוך מידי למצב מאוזן בחשבון הבנק ובחיים הכלכליים שלנו.
אנחנו ממליצים בחום רב על האימון הכלכלי והליווי הצמוד שאריק מוביל את לקוחותיו בדרך לעצמאות כלכלית ולגמילה מהתלות במינוס בבנק…