ייעוץ כלכלי יוציא אותך מהמינוס אימון כלכלי יביא לכך שלא תחזור אליו

רוב הפונים לייעוץ כלכלי, ובמיוחד אלה המבקשים ייעוץ לכלכלת המשפחה, עושים זאת כי הם לא מצליחים לצאת מהמינוס בכוחות עצמם. זהו אכן צעד גדול בדרך לעצמאות כלכלית אבל הוא רק צעד אחד.

המינוס לא נוצר מעצמו, הוא תוצאה של ניהול הוצאות הכנסות לא מאוזן. העובדה שברצונך לעשות שינוי חשובה ואף חיונית לתהליך. אבל, כדי שהשינוי יהיה מושלם וימקסם את ההישגים בניהול כלכלת המשפחה לאורך זמן, אני משלים את פרק הייעוץ הכלכלי ע"י אימון להתנהלות כלכלית נבונה. והתוצאות לא מאחרות לבוא:
  • אחרי שנים של תשלומי ריביות מטורפות חשבון הבנק שלכם יהיה בפלוס!!!
  • לא תצטרכו עוד לקחת הלוואות, התחייבויות או לבצע עסקאות תשלומים וקרדיט בכרטיס האשראי. כל אלה נמנים על הגורמים המדרדרים אתכם למצב ממנו אתם רוצים לצאת (ולא לחזור).
  • תקבלו החלטות כלכליות בצורה מושכלת.
  • המתח הכלכלי ייעלם
  • השינוי המיוחל יביא למהפך בתפיסת העולם הכלכלית שלך  שגורסת – שהבחירה מה לעשות עם הכסף היא שלך והתוצאה  של הבחירה היא באחריותך
  • בנוסף, יתוכנן תקציב משפחתי מותאם לצרכים לתוכניות ולרצונות של כל אחד מבני המשפחה
  • ובשורה התחתונה – השליטה בכסף שלך תחזור לידיים שלך. כי כיום, כל עוד המשפחה חורגת, השליטה בכסף נתונה בידי הבנק שמחליט בשבילך עד מתי לתת לכם "להתפרע" ומתי לסגור לכם את הברז

ויש עוד יתרון חשוב לא פחות

לכל מטבע יש שני צדדים, ואכן, ליתרת החובה המעיקה שאינכם מצליחים להיפטר ממנה יש השפעה לא רק על חשבון הבנק אלא גם על הלך הרוח בבית. על כ-ו-ל-ם. אלה המתחים והלחצים שלכם ההורים שמוקרנים גם אל הילדים ואשר הופכים את האווירה בבית ללא נעימה ונפיצה. רק הפעם, התשלום הוא במטבע אחר…

הפעם מי שמשלם את המחיר הם: הזוגיות, ההרמוניה המשפחתית, חיי השיתוף ושמחת החיים. מאחר וגם אני הייתי שם ויצאתי מעבדות לחירות – טעמתי משני העולמות. כיום, כמאמן ויועץ כלכלי מוסמך, אני רואה זאת כמטרה עליונה לחסוך מכם את הטעם המר שיש  בפגיעה בחיי הזוגיות והמשפחה כתוצאה ממצב כלכלי.

ייעוץ כלכלי למשפחה

יש סיבה נוספת מדוע אני ממליץ לך לא להסתפק בייעוץ כלכלי בלבד. והכוונה היא לערוץ בו אדם מחפש בגוגל עצות, טיפים ודרכים לשיפור פני כלכלת המשפחה. בפועל זה לא עובד כי קשה מאד ליישם כללי התנהלות כלכלית נבונה מתוך למידה בהתכתבות. אימון כלכלי לא מסתכם במתן הוראות "עשה" ו"אל תעשה".

זהו תהליך שדורש שינוי מחשבתי תפיסתי ואשר בלעדיו הדרך חזרה למינוס היא כמעט ודאית. אולם, ברגע שאדם משנה גישה שאומרת האחריות על הכסף והעתיד הכלכלי שלי היא שלי בלבד  ומטמיע את חוק הברזל הזה ב-DNA הכלכלי שלו, כל יתר השלבים מתבצעים ביתר קלות ובלוח זמנים מזורז. העובדה שיש לצידכם מאמן כלכלי שמלווה אתכם "אישית צמוד" היא יתרון אדיר בדרך אל החופש הכלכלי.

וזה מוכח

הפעם בלי הרבה הסברים ותיאורים, הנה מה שכתב לי דגן קיסרי לאחר האימון הכלכלי המשפחתי שעברנו יחד:
שם: דגן קיסרי טלפון נייד: 050-2114476 דוא"ל: [email protected]
6/11/18
אסולין אהרון (אני ארשה לעצמי לקרוא לו אריק) הביא אותנו להבנה שהשינוי הכלכלי הוא בראש ובראשונה שינוי מחשבתי.
באמצעות הכלים שאריק סיפק לנו, תוך ליווי צמוד שלו, הגענו בתוך זמן לא ארוך מידי למצב מאוזן בחשבון הבנק ובחיים הכלכליים שלנו.
אנחנו ממליצים בחום רב על האימון הכלכלי והליווי הצמוד שאריק מוביל את לקוחותיו בדרך לעצמאות כלכלית ולגמילה מהתלות במינוס בבנק…