התנהלות כלכלית נכונה
הדרך לרוגע ובטחון כלכלי לכל בני המשפחה

זאת אחת מנקודות הרווח המרכזיות שהתנהלות כלכלית נכונה מכניסה הביתה. הרי כולנו מכירים היטב את המצב ההפוך כאשר ניהול כלכלת המשפחה לא מתבצע על פי כללי הצרכנות הנבונה וללא ניהול תקציב משפחתי מתוכנן. לכן, הפעם, אני לא רוצה לדבר על הבנק אלא על הבית:

מה קורה בבית כשאתם במינוס בבנק?

מינוס הוא תוצאה של התנהלות כלכלית המאופיינת ב"אצבע קלה על ההדק" (שימוש חופשי בכרטיסי האשראי למשל). התנהלות ללא תקציב משפחתי  וללא ניהול הוצאות והכנסות המובילה לכך שהמינוס הולך וגדל, ומגיע לחריגה ממסגרת האשראי. ואז הבנק דוחק בך לקחת הלוואה לסגירת המינוס ואף מתחיל לסגור את הברז. זה מטריד, זה מעיק וזה נכנס הביתה. סחרור כלכלי מכניס לבית עצבים, מתחים, כעסים, שתיקות רועמות ופוגע בחיי הזוגיות וביחסים עם הילדים.

לעומת זאת...

כאשר כלכלת המשפחה נשענת על התנהלות כלכלית נכונה אפשר גם לקנות, לצאת לבלות, לשלוח את הילדים לחוגים, לנסוע לחו"ל… ועדיין, לא להיות חייב שקל לאף אחד. לא לבנק בגין הלוואות ומשיכות יתר, לא לחברות האשראי בגלל עסקאות תשלומים או קרדיט ולא לשום גורם אחר. זאת ועוד, ברגע שאינכם חייבים שקל לאיש השליטה בכסף שלכם חוזרת אליכם. רק אתם מחליטים על מה להוציא, מתי לקנות, איך לנהל את כלכלת הבית וכמה לכסף לחסוך לעתיד: פנסיה, חתונת הבן, החלפת המכונית בחדשה… מבלי לקחת שקל מאף אחד.

איך עושים את זה?

על ידי אימון כלכלת המשפחה! רק כך משיגים חופש כלכלי, רק כך יוצאים מהמינוס ויותר חשוב… רק כך לא חוזרים אליו. מדוע צריך אימון? אי אפשר להשיג את כל אלה לבד? בוודאי שאפשר, לא קל אבל אפשרי להגיע לעצמאות כלכלית ללא עזרתו של מאמן כלכלי. המספרים היבשים מראים שלבד זה לא עובד: 8 מכל 10 בתי אב בישראל נמצאים במינוס תמידי, רובם ככולם לא יודעים איך הגיעו לזה, מרביתם גם ניסו לצאת מהמקום הנמוך כלכלית בכוחות עצמם… אך ללא הצלחה.

 

נעים להכיר

אהרון אסולין – הקל-כליסט - מאמן כלכלי מוסמך

גם אני הייתי במקום בו נמצאים רוב בתי האב בישראל. חוויתי החזרת חיובי משכנתא ע"י הבנק, חסימת כרטיסי אשראי… למדתי על בשרי כמה זה יקר וכמה זה פוגע במשפחה. אימון כלכלי היה גלגל ההצלה שהוציא אותי מעבדות לחובות ולבנק לעצמאות כלכלית. לכן, החלטתי ללמוד ולהתמקצע בתחום וכיום, ארבע שנים אחרי ש"יצאתי לחופשי" אני מציע אימון להתנהלות כלכלית נכונה לכל מי שרוצה לצאת ממינוס לפלוס, מעבדות כלכלית לחירות, ממשפחה חורגת למשפחה מלוכדת.

רוצה להתקשר אלי כבר עכשיו? הנה: 052-3252840

רוצה מידע מפורט יותר לפני שנדבר? בבקשה:

ניהול כלכלת המשפחה הדרך לחיות בפלוס תמידי

אין ספק, זו הדרך לחופש כלכלי, ועדיין, 80% מבתי האב בישראל נמצאים במשיכת יתר וחריגה תמידית. מה גורם לפער גדול כל כך בין ההבנה בצורך לבין הביצוע בפועל? מדוע הרוב המוחלט של המשפחות בישראל לא מצליחות לנהל כראוי את התקציב המשפחתי? יש לכך שלוש סיבות שקשורות אחת בשנייה...

ניהול הוצאות הכנסות צעד גדול בדרך לחופש כלכלי

זהו ללא ספק אחד מעמודי התווך לניהול תקציב משפחתי מתוכנן תוך התחשבות בצורך ובתוכניות של כל אחד מבני המשפחה. ולמרות זאת, רובן של המשפחות בישראל לא פועלות לפי תקציב שבנוי על יסודות ניהול הוצאות והכנסות. כך, חשבון הבנק של משפחות אלה נמצא ביתרת חובה תמידית, חריגה וחיובי ריביות רצחניות...

ניהול משק בית לא צורכים מה שלא צריכים

ניהול משק בית אינו מסתכם בביצוע הקניות השוטפות לכלכלת הבית. הוא כולל את כ-ו-ל ההוצאות – אלה שבשוטף ואלה לטווח הרחוק. כשלא מנהלים את משק הבית על פי כללי הצרכנות הנבונה באופן מתוכנן בהתאמה לתקציב המשפחה מתחילות ה"צרות": מינוס שהולך וגדל, הצורך בלקיחת הלוואות, ביצוע עסקאות קרדיט